♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
دنیا مال ماس...............

خودمون آس

                            

 رفیقامون خاص

 

گوربابای اونی که مارونخواس

                    

  ما که  سرمون بالاس

    

     چون بالا سرمون خداس

 

کلن این دنیا مال ماس

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کاوه
ساعت12:54---4 مرداد 1393
وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی ؛

که کنارش بدون هیچ دلیلی ،

فقط به خاطر اینکه کنارشی ! خوشحالی‌ ....

دیگه به درک که بقیه چی‌ میگن !
پاسخ:هرکی نظری داره دیگه خب


dina
ساعت1:43---17 تير 1393

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


























هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


























حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


























تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


























تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥


























تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥


























کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


























موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


























همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


























حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


























پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥

















امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥










ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...



واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥

اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥

روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥



یادت باشه خیلیا دوست دارن...



دوست...♥♥♥♥

اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥

اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...





اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥....

لطف کنیدکپی کنید.
[Web] -
پاسخ:دینا جون اصن اعتقادندارم


dina
ساعت17:27---13 تير 1393
سلام. آدرس 5 تا قالب رو توی یه پستم گذاشتم میشه برید ببینید بعد بگید کدوم قشنگ تره و برای این وبم بزارم
پاسخ:میام


DUYĞU
ساعت15:30---11 تير 1393
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍ ﺭﺍﺳﺖ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻍ! ﺑﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
پاسخ:جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تنها
ساعت12:56---11 تير 1393
خب خداروشکر شاید وقت هایی نظری با اسم تنها برات گذاشتم خب بای دیگه

تنها
ساعت12:53---11 تير 1393
اره ولی بخدا قصد مزاحمت ندارم فقط می خواستم ببینم که حالت خوبه همین بخدا دیگه مزاحم نمی شم
پاسخ: علیک سلام حالمم خوبه
پاسخ:خدافظ


کاش می فهمدیم
ساعت12:20---11 تير 1393
تو اون وَر دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم
من آرزومه دلت با من بمونه هی بگی بمون تو عشق مهربون من…

کی جز من هواتو داره هوای گریه داره وقتی دوری تو
کی مثل من برات می میره همش دلش می گیره وقتی دوری تو

اما تو نموندی کاش می فهمدیم از اول عشق تو برای من نبود
واسه تو هر کاری کردم اما چاره چی ! دلت با من نبود

آروم آروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت
دلتنگتم دوباره جونمو می گیره عطر پیرهنت


میشه نگام کنی
ساعت11:16---11 تير 1393
میشه نگام کنی …؟! راحت شه زندگیم
چشم بر ندار ازم
میپاشه زندگیم
چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم
هر کس به جز تورو
انکار می کنم
من عاشـــــــــــــــــــــــــق توام اقرار می کنم
اقرار می کنم …
به یاد تو هنوز
هم سخته خواب شب هم خنده های روز
از تو حواسم و
هی پرت میکنم
با قلب بی کسم هی شرط میکنم

برگشتنای ِ دیر دل بستن های زود
باور نمی کنی
دست خودم نبود دست خودم نبود
دست خودم نبود دست خودم نبود
پاسخ:ز این آهنگ متنفرم ولی ممنون ازت اسم شریفتونم بگیدممنون میشم


dina
ساعت2:37---11 تير 1393
ایولللللللللللللللللللللل
پاسخ:بابا دسمریزاد به من


MAHTAB
ساعت23:13---10 تير 1393
براستی ک این تیتری که نوشتی رفیقامون خاص بدجور خرذوقم میکنه بسی
پاسخ:منم به سرذوق اوردبسی


MAHTAB
ساعت23:11---10 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخخخ
اصن یادم نمیاد هرچی فک میکنم ک چرا بات قهرکرده بودم
خخخخخخخخخخخخخخخ
بخند توام
پاسخ:ههههههههههههههه ایکیوتم اینهونه خودمه


mahtab
ساعت17:46---10 تير 1393

پاسخ:چراگریه می کنی؟؟؟حالا


یکی هست
ساعت17:03---10 تير 1393
یكي هست تو قلبم كه هر شب واسه اون مي نويسم
اون خوابه
نمیخوام
بدونه
واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ
یه خودکار
دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه
که خیسه
پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
یه روز همین جا توی اتاقم
یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست
میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
می ترسم
یه روزی
برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا
کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
سکوت
اتاقو
داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمی یاد انگار

یه روز همین جا توی اتاقم
یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست
میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
يكي هست تو قلبم كه هر شب واسه اون مي نويسم
اون خوابه
نمیخوام
بدونه
واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ
یه خودکار
دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه
که خیسه
پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه



پاسخ:هر کی که هستی لطفا اسمتوبگو عزیزم


parisa
ساعت14:49---10 تير 1393
شاید برایت عجیببست این همه ارامش ام. . .
خودمانی بگویم. . .
به اخر خط که برسی دیگر فقط نگاه میکنی. . .(!)
upam
پاسخ:میام حتما عزیزم


parisa
ساعت14:48---10 تير 1393
جای خالی تورا با عروسکی پر میکنم. . .
همانند توست مرا دوست ندارد. . .
احساس ندارد. . .
اما هر چه هست. . .
دل شکستن بلد نیست. . .(!)
پاسخ:خیلیییی قشنگ بود


mahtab
ساعت12:52---10 تير 1393
بات قهرم
پاسخ:با سه چی؟؟؟؟؟؟اخه


ازم دوری اما دلت با منه
ساعت17:53---9 تير 1393
ازم دوری اما دلت با منه
ازت دورم اما دلم روشنه
توو چشمای تو عکس چشمامه و توو چشمای من عکس چشمای تو
توی این لحظه هایی که دورم ازت،
همه خاطره هامونو خط به خط،
دوباره توو ذهنم نگاه می کنم
دارم اسمتو هی صدا می کنم
کی گفته از عشق ِ تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
کی گفته از عشق ِ تو دست می کشم؟
دارم با خیال تو نفس می کشم
چه حس عجیبی، چه آرامشی
تو هم با خیالم نفس می کشی
می دونم تو هم مثل من دلخوری
تو هم مثل من بغضت رو می خوری
نگاهت پر از حرف و درد دله
ولی خب تموم میشه این فاصله
دوباره مث اون روزای قدیم
که با هم توو بارون قدم می زدیم
از احساس همدیگه حظ می کنیم
زمین و زمان رو عوض می کنیم
ازم دوری اما دلت با منه ***

پاسخ:آهنگشودارم آقا اینو کی برام گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟ یعنی این پستوکی گذاشته


Me
ساعت14:39---9 تير 1393
ایووووووووووووووووول،
اصن باس اینطوری باشه!
پاسخ:بعله بعله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [دو شنبه 9 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld